網頁

2013年8月12日 星期一

沖繩自駕遊2013~Day 4(海中展望塔、萬座毛、浜之家、琉球村、宜野灣Convention City)






 22-6-2013





 
 又是晴朗的一天 ~
 去旅行最感恩就是遇到好的天氣
 雖然真係會熱到出哂汗
 在超大太陽及強烈的紫外線下
 曬到你眼都睜唔大,手手腳腳 曬黑到好似菲菲咁
 不過我都寧願曬D



 好鍾意坐在這張發呆板梳化發霉
 有時~ ~ ~ ~  有閒情逸緻發霉都係一件幸福的事
5
 今日要離開這間靚靚酒店
 回歸那霸







 .


    google map


 Check out 之後,馬上出發到今日第一個景點......海中展望塔
 之前在香港做左功課,知道車程只有幾分鐘

這個 google map  真係好好用,可以在電腦或手機使用
對計劃行程有很大幫助﹕
 1.click"規劃路線""
 2.在"A"輸入出發地點的電話或名稱
 3."B"輸入目的地的電話或名稱
 4.click A上方~車的圖案(自行開車)
 5.按藍色的規劃路線
 6.可剔選"避開高速公路" "避開收費站" (我地慳$,全程都無行收費道路)





顯示出路線及需要駕駛時間

預先做好準備除左方便安排行程之外
去到沖繩當輸入GPS時亦可碓認有無入錯電話號碼
因為已知大約要駕車幾需時
免得到時行錯路浪費時間

或者好多朋友已用開google map,我只是第一次用
希望大家睇得明我所寫的啦!

當初plan行程時真係好頭痛,唔知A地與B地所需要駕駛時間﹖
又唔清楚想去的幾個地方距離有幾遠﹖
同一日去順唔順路呢﹖
幸得Bee仔三人行的詳細介紹
使我的問題能一一解決
所以我都希望可以寫出我們的經歷
與大家分享



  

 出發喇!



落山啦.....
落左這條兩邊種左樹的道路.....

  轉瞬間到了 The Busena Terrace......
 海中展望塔(Tel:0980523379)  [09:00-18:00(夏季)最終入場17:30]在酒店內
  車駛入酒店的停車場前,有位在更亭的職員會問我地去邊﹖
  告訴他去 Tower ,他就指示我地泊去左邊的停車場



 超長的車
 我地離開時見到車已佈置成花車

等左一陣就有 free shuttle bus
如果去海中展望塔,坐到尾站先落車
尾二站就係"玻璃船"

我地回程就無坐 shuttle bus
想慢慢行下、欣賞一番
(步行大約15分鐘)
這個沙灘好靚
水好清,好藍

正午時份熱到爆炸
但見到超正風景,好值得




 .

 .

 .

 .

  .

 
   又係藍天白雲,水好清...呀!

 
   .

  .



  在買門票(海中展望塔)時,職員提醒.大浪,水較混濁,可能會影響視野
  不過唸住一場黎到,照去啦!
  玻璃船就無坐,因為實在太大浪,我驚嘔


 遠望見到我地的酒店(左)



  展望塔﹕大人1000円,學生 800円

  .


  .


    落左彎彎曲曲的樓梯,就見到可愛的魚類


   有幾個日籍的小朋友見到小丑魚 Nemo
   猛話kawaii  kawaii  !
   其實佢地自己都好可愛好得意 photo 003.gif








 
  .


  .



   睇完魚仔,買左魚糧餵魚

  .

   橋下真係好多魚等緊我地架!
  第一次當呀囡掉下魚糧,由於好大風
  吹左去近岸邊
  但呢個情景已經令我地笑C
  旅行時心情輕鬆,什麼都特別開心
  食物也寧舍好味


  .


 好舒服!唔捨得走呀!
 對住蔚藍的海洋,令人豁然開朗



 .


  2000年八國元首高峰會的開會場所




  攞左車,又出發喇!
  對面的斜路一直上,就係Okinawa Marriott Resort


大約20分鐘到了萬座毛(map code:206312038*55)
曬到暈



  又幫襯~汽水機

  ..萬座毛
  真係到此一 遊,沒有很壯觀的感覺
  行左一圈,匆匆影左幾張相就閃人


  .

   平日身處香港這個石屎森林,有時會令人透不過氣
   一有時間,真想到外面走走~

  小朋友大得快
  不知何時呀囡唔再跟我地去旅行
  要好好珍惜一家人去旅行的時光~



.


  .

  

好肚餓呀!
因為miss左個路口無轉彎,兜遠左
唔洗擔心!即使行錯左,gps會幫我地重申搜尋路線,
千萬不要心急,強行急轉彎或切線
也可以靠慢線(左手邊),等待避車處停低車輛
再次輸入目的地的電話號碼、再次搜尋
最後用左35分鐘先到....浜之家(Tel:0989650870) (11:00-22:00)



門面不起眼

以為無開門
原來是熨門


  有電視睇,有冷氣,舒服哂!

  我和老公都order左海膽焗龍蝦 〔3150円〕
  (以為一個set只有半隻龍蝦)
  呀囡就揀左牛扒併海膽焗龍蝦  〔3150円〕
  每人叫左1個set
  上枱時真係嚇一嚇
  我地嗰set每人一隻龍蝦
  呀囡就半隻
  ......飽到呢!
  好好味、啖啖肉
  大滿足!

  呀囡話下次去叫一set好了
  再試下其他食物

  咁快諗住下次一定會再黎?


 
   連兩枝汽水,埋單共9870円
   已是全程最貴的一餐

  .


  食飽飽又出發



   貼住左邊線,向左落斜路就到 琉球村(Tel:0989651234)
(08:30-17:30~最終入埸17:00)


又miss左個路口無轉彎,原本10分鐘的路程,兜左去唔知邊條山路
廿分鐘先到




  .


  租車時買左門票
  來到要換入場券


  .



  .


   有不同DIY的體驗室(要付費)
   如果時間許可,都想玩下 shi-sa 填色
   可惜要趕行程
   (又唔係團,點解要趕行程嘅﹖)
  

 .

   好鍾意!3675円(HKD280) 太貴了!
   影左當買左
 
  .



  .

   穿琉球衣服拍照


   熱到顛、好焗,快速行左一陣即閃
   17:00 走人
    我地一致認同可以不來!
    (當然可能亦有人會喜歡,否則這個地方已消失)



 下一站~宜野灣習俗城市(Convention City)......
  講番去宜野灣呢段車程真係恐怖
  除左塞車
  GPS帶左我地上左大斜路
  一帶應該係民居
  好似入左個蜘蛛網
  一路係咁上斜、路又窄、不能同時容納兩架車
  每上一段小路可能左右都有車駛過來
  又唔知條路有無分左或右行
  怕係單程路行左入去會同對頭車相撞
  最後揸到最頂
  個位又鬼咁窄
  幾經辛苦先掉頭落番斜路
  (途中曾落車問後面車的司機
  落山要轉左或右,好彩那位日本男士沒有嫌我地阻住哂
  仲好好笑容添!真的感謝他的耐性)


朋友話用電話的GPS帯路
可以避免車上的GPS帶錯路情況
可惜我唔識用


這位背包大俠分享了租車時發生意外的處理方法
預備到沖繩租車的朋友,不妨看看作參考
萬一遇到事故也知道怎樣應付
當然是希望不需要用到呢
謝謝他的分享


  慘慘!
   最慘係黑仔事件仲未完.......


  來到Convention City已是19:15
  這裡除左有超市、食肆、時裝店.....
  還有....
  沖繩唯一一間的 Tokyu Hands  (Tel:0988973330,09:00-24:00)
  面積頗大,但貨品好似唔太特別,沒有驚喜....
  可能經過一輪折騰,沒有心機shopping了
 




 松本清藥房
 見咁泠清就知價錢唔算平



係時候返那霸到酒店check in 喇!
又塞車... 
不知是否酒店太新,GPS認唔到
帶錯了去一間超市,幸得店內職員及一位顧客熱心幫助
幫我打去酒店問,又幫手PRINT 資料,最終取得電話號碼 ﹕0988533398
打擾了他們半個鐘,10點多才去到酒店!
真的萬分感激他們呢!
非常樂於助人,雖然她們部份不懂英語
但仍盡力協助,還走到我們的車旁,見我入左GPS
確定電話號碼是對的,他們才回超市!
最遺憾是事出突然,沒有影低超市名稱(日文),真的很多謝他們!

終於有驚無險  10點幾到達酒店陰公豬!  仲未食晚餐!





酒店詳情請看另一篇﹕
Mercure Okinawa Naha

 好彩酒店隔離有間便利店
 即刻落去買野食醫肚


 
 牛肉飯,呀囡話好味
 
 
  炸雞~
  我覺得好好味、炸得好香脆
  老公話都算好食
  但家?雞好食D
 



今日太攰,要早D瞓!
Bye !




 Shopping list :




 
 189x6=1134円
 前年在書展買過
 







 待續......